poniedziałek, 21 kwietnia 2014

"Jak promowano film "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana" + konkurs

Tytuł: "Jak promowano film "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana"
Autor: Grażyna Adamowicz-Grzyb
Rok wydania: 2014
Wydawnictwo: FORTIMA
Oprawa: miękka
Data przeczytania: 18.04.2014













 
"Jak promowano film "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana" to książka, w której opisany jest proces promocyjny i marketingowy produkcji filmu. To taki niezbędnik dla prawdziwych fascynatów historii i sztuki oraz ludzi zajmujących się PR lub też promocją medialną.


  Na wstępie pragnę zaznaczyć, że wiedza, którą dostarcza książka jest całkowicie różnorodna, ponieważ owszem skupia się na promocji filmu "Ogniem i mieczem", ale też ukazuje metody działania przydatne przy każdych produkcjach. Daje wskazówki co zrobić, by sprawić, żeby film stał się kompletnym i brawurowym dziełem, docenionym potem przez społeczeństwo.


  Pragnę przejść teraz do opisania paru zagadnień poruszonych w książce, które pomogą mi uświadomić Wam wysoką wartościowość lektury.

"Jak promowano film "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana" opisuje procesy takie jak walka o środki finansowe, starania się o fundusze oraz wywieranie wpływu na innych.
Można znaleźć w niej definicje PR, relacje telewizyjne, opis wyjazdów na plan, informacje na temat konferencji prasowych i przygotowań przedpremierowych. 
Tak jak pewnie zdążyliście zauważyć, tematy bardzo różnią się od siebie.

  Po przeczytaniu książki odniosłam wrażenie, że moja świadomość promocyjna bardzo wzrosła. Wiem, wiem brzmi to trochę samolubnie, ale na prawdę teraz jestem w stanie powiedzieć o wiele więcej o procesach marketingowych. Zdaję sobie sprawę z tego, że w takim zawodzie trzeba uczyć się na bieżąco i nieustannie pogłębiać zarówno teoretycznie jak i praktycznie swoją wiedzę. Cieszę się, że książka pomogła mi postawić pierwsze kroki ku ulepszeniu znajomości promocji filmów.


  Co więcej, jestem ogromnym fascynatem kinematografii, dlatego nie mogę ukryć swojego zaangażowania w książkę. Potraktowałam ją jako dodatek do fenomenalnego filmu Jerzego Hoffmana i jako uzupełnienie niezbędnych informacji. Mimo, że film "Ogniem i mieczem" zrobił na widzach, jak i na mnie ogromne wrażenie, tak po przeczytaniu książki mój odbiór produkcji stał się pełniejszy i kompletny.


   Wcześniej nie potrafiłam docenić trudu włożonego w podjęte działania promocyjne, ba! nie miałam o nich zielonego pojęcia.

Teraz już wiem, że mimo ciężkiej pracy przy samym tworzeniu "Ogniem i mieczem", cała "otoczka" też wymagała skupienia i dobrej strategii. To produkcja, która udowadnia, że chcieć znaczy móc i tak dzięki dużej determinacji przy tworzeniu tego filmu, powstało dzieło, które na pewno każdy zapamięta na długo.

  Koniec książki to króciutki, lecz treściwy rozdział "Czy wiesz, że ...". Można zaczerpnąć z niego takich informacji jak ta, że "Ogniem i mieczem" powstało według dziewiątej wersji scenariusza i że odbyło się 118 dni zdjęciowych. Interesujące ciekawostki, które warto znać, chociażby po to, aby może móc kiedyś "popisać" się wiedzą wśród znajomych. 


  Podsumowując, chcę stwierdzić, że książka "Jak promowano film "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana" spełniła moje oczekiwania. Dowiedziałam się z niej dotąd nieznanych mi procesów w temacie promocji filmu. Myślę, że żaden portal internetowy nie dostarczyłby mi tak cennych i wykorzystanych w praktyce informacji, jakie właśnie tu znalazłam.


  Chcę złożyć ogromne podziękowania dla wydawnictwa FORTIMA za zwrócenie mojej uwagi na tą pozycję książkową. To kolejna ciekawa lektura jaką miałam możliwość przeczytać.



   Mam do rozdania dwa egzemplarze opisanej powyżej książki.  

Warunkiem otrzymania jest napisanie mi maila z informacją, w której przekonacie mnie, że to właśnie Wy powinniście otrzymać jeden z egzemplarzy. Na wiadomości czekam do 30 kwietnia. Tego też dnia ogłoszę zwycięzców, z którymi skontaktuję się mailowo.

Odpowiedzi przesyłajcie na adres siemakaja@gmail.com


____________________________________________________________________________



UWAGA ! WYNIKI KONKURSU !!!
Dziękuję za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Z racji tego, że mam dwa egzemplarze książki "Jak promowano film "Ogniem i mieczem" Jerzego Hoffmana", to wybrałam dwie najlepsze odpowiedzi ;)
Otóż książeczki zgarniają Ania i Julita S.
A tak brzmią ich zgłoszenia:

"Bardzo chciałabym wygrać książkę "Jak promowano film Ogniem i mieczem Jerzego Hoffmana". Studiuję organizację produkcji filmowej i telewizyjnej, a w związku z tym książka odpowiada moim zainteresowaniom. Z tego co Pani napisała na swoim blogu wnioskuję, że  jest ona bardzo wartościowa i zawiera dużo ciekawostek. Byłabym wdzięczna, gdybym mogła ją przeczytać osobiście."
Ania

"Film "Ogniem i mieczem" to jeden z moich ulubionych filmów. Jest świetnie zrobiony i "zagrany". Książka, którą można wygrać jest wręcz idealną lekturą dla mnie. Zapewniam, że przeczytałabym ją z dużym zainteresowaniem i zapałem."
Julita S.

Gratuluję wygranym dziewczynom, odezwę się do Was mailowo ;)




Facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz